.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با اول اونمای تبری برگزار می‌شود ؛
سومین همایش سوادکوهی‌های مقیم پایتخت
شمال نیوز: سومین همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران 30 بهمن در تالار اصلی وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، دبير اجرایی همايش درباره اهداف برگزاری جشنواره سوادكوهي‌هاي مقيم تهران به مهر گفت: از آنجا که 30 بهمن مصادف با اول «اون‌ما» تبری بود، تصمیم گرفته شد که همایش در این روز برگزار شود.

محبوب قباديان قادی گفت: اين همايش اهداف مختلفي را دنبال می‌کند که  از جمله آن می‌توان به ابعاد فرهنگي، اجتماعي، زيست‌محيطي، اقتصادي و همچنين جذب گردشگر به منطقه سوادکوه اشاره کرد.

وی افزود: برگزاري مراسم آیيني مازندران و سوادكوه‏، معرفي موسيقي و شعر استان، ايجاد همدلي و همياري بين همشهريان سوادكوهي مقيم تهران و تجديد ديدار و ايجاد ارتباط عاطفي بين مازندراني‌ها ديگر شهرهاي استان، شناسايي سرمايه‌هاي انساني كارآمد و كارآفرين استان و منطقه سوادكوه، تجليل از فرهيختگان، نخبگان علمي، هنري، ورزشي و  ايثارگران و همچنين اعلام عمومي ايجاد تعاوني گردشگري در سوادكوه كه در آينده نزديك ثبت آن به اطلاع همشهريان عزيز خواهد رسيد، از جمله برنامه‌های این همایش است.

قبادیان با اشاره به برگزاری 2 دوره همایش، تأکید کرد: در دوره‌های گذشته استقبال خوبي از همایش به‌عمل آمد و  اميدواریم که سومين دوره اين همايش با اقبال بيشتري روبه‌رو شود و زمينه شناخت نيروهاي تاثيرگذار و توانمند و مشاركت آنان در طرح‌هاي آتي را بيش از پیش فراهم سازد.

وی  از فرهيختگان و دست‌اندركاران برای سرمايه‌گذاري نيز خواست تا با حضور همه‌جانبه و با بيان نقطه‌نظرات و ايده‌هاي خود از طريق سامانه پيام كوتاه و سايت سوادكوهي‌هاي مقيم تهران، انجمن را در جهت پيشبرد اهداف آن ياري کنند.

به گفته قبادیان در این همایش گروه‌ شواش به خوانندگی «مهرداد عالمی» قطعاتی از آهنگ‌های مازندرانی را اجرا می‌کند، همچنین «فاضل جمشیدی آلاشتی» در این همایش برنامه اجرا می‌کند.

گفتنی است که زمان آغاز برنامه‌ها ساعت 18 است.  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1392
خوب كه چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 29 بهمن 1392
گوش دادن اهنگ و موسيقي در همايش چه مشكلاتي اقتصادي از شهرستان سواد كوه را برطرف مي كند؟
نا شناس 29 بهمن 1392
گوش دادن اهنگ و موسيقي در همايش چه مشكلاتي اقتصادي از شهرستان سواد كوه را برطرف مي كند؟
نا شناس 29 بهمن 1392
امیدورام بار دیگر شاهد یکپارچه شده شهرستان سوادکوه باشیم.
نا شناس 29 بهمن 1392
دوست عزیزی که نوشتی ، خوب که چه؟
همین که عیار غیرت و جوانمردی و قناعت رو به شما نشون بده کافیه،
باقیش بمونه برای بعد.
نا شناس 29 بهمن 1392
اون ما که برای کل مازندرانی هائه. بهتر بود همایش مازندرانی های مقیم پایتخت برگزار می شد. این کار ها چه معنی داره؟
علی 29 بهمن 1392
متأسفم برای افرادی که این تفکرات رو دارن اگر رپ میزاشتن شما به به و چه چهتون براه بود انسان هایی مانند شمابا این تفکرات غلط هستند که تمام سنت وآیین های کهن ما ازبین رفته واقعا" برای شما ونسلهای بعدیتان متآسفم خیلی خیلی متآسفم,یه نگاه به خودتون واطرافیانتون بندازین کدومتون از فرهنگ گذشته باخبرین حداقل یکی رو نام ببرین. کدومتون میتونین در آینده برای نوادگانتون قصه تعریف کنین بجز چت کردن و اس دادن وفیس بوک اقتصاد کمرهمه رو شکسته اما دلیل نمیشه بشینیم فقط و فقط به مشکلات مالی فکر کنیم.تجدید نظر کنیم فکر کنیم بعد حرف بزنیم حداقل نذارین کسانی که دارن برای حفظ این مراسم تلاش میکنن پاگیری نکنیم.سیدعلی کریمی سرخ کلا-سوادکوه.
نا شناس 29 بهمن 1392
کدوم سوادکوه ، شمالی یا بزرگ
امیریان 28 بهمن 1392
البته فقط نام همایش سوادکوهی ها است چراکه تاکنون به جز افرادی که می روند بالا (تا برایشان دست بزنند) و کمتر از 10% شرکت کنندگان سوادکوهی بوده اند و بقیه از شهرهای دیگر استان هستند بابلی و ساروی گرگانی از همه بیشترند
نا شناس 28 بهمن 1392
خوش به حال سوائکوهی ها - برار امان که سوادکوهی نیمی - اما ره راه دنی ؟ کارت شناسایی خوانی ؟ ای .....
نا شناس 29 بهمن 1392
جناب قبادیان ول کنید این مسا ئل تبلیغاتی و حاشیه ی را، یزدیها ، اصفهانیها به جای برگزاری چنین نمایشها تبلیغاتی نشستند مشکلات استانشان را حل کردند نه کف زدند نه هورا کشیدند ونه بلیط فروشی کردند اما استان خود را آباد کردند .ساختن ویلا خوشگل و شیک در روستای شش رودبار سوادکوه و بعداز یک هفته تهران گذرانی و جهت رفع خستگی رفتند به آن ویلا شیک در شش رودبار به گمانم مشکلات مردم حل نخواهد شد .جناب قبادیان از خودتان سوال کنید این همه مسول سوادکوهی پایتخت نشین چه کاری برای سواد کوه وسوادکویها کردند جوانانش بیکار و گرفتار وحتی حسرت نداشتن پول بلیط برای شرکت در همایش به اصطلاح سوادکویها ، مردمش خسته ووووووهزاران حرف ناگفته ی که در دل مانده است.با تشکراز مدیر محترم سایت مازند نومه که از شاگرد اولیهای سایتهای خبری استان است.
نا شناس 29 بهمن 1392
حق سوادکوه همیشه در تمام ادوار تاریخ خورده شده
مردمی مظلوم تر از این خطه سرسبز که فقر ش زیر سرسبزیش از نظر پنهان مانده وجود ندارد
حتی فرماندارانش هم سارویند
مسوولینی بسیار بلند مرتبه از این دیار در تهران بر مسند تکیه زده اند ولی بیچاره سوادکوه ...
نا شناس 29 بهمن 1392
حاج محمد سوادکوهی کاجه دری ؟ آقای علیزاده سوادکوهی جای ته خالیه برار . سال دیگه بهانه در نیار حتما بور این همایش درون . دوست شما در مازندران . سید سعید هاشمی سلیمی دوستدار سوادکوهی ها
سوادکوهی 3 اسفند 1392
آقای قبادیان ابزار تبلیغاتی خوبی برای مطرح کردن خود پیدا کردند.تبریک میگم . به ظاهر بعد فرهنگی دارد ولی بهره برداری این همایش کاملا" سیاسی است سوادکوهی های عزیز.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.